Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2019 11:57 - Не ми е нужна любовта ти
Автор: yurukova Категория: Изкуство   
Прочетен: 915 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не ми е нужна любовта ти...
Ще прекося пустинята от самота
и пак ще бъда бяла...
Ще те отмина
в мрака натежал
като кинжал в душата...
Но няма да се спра...
Приключи всичко....
Отиде си внезапно пролетта..
И лятото разцъфнало помръкна...
Изниза се спокойна есента...
И ето зима е..
в душата ми...
Но си отивам...
Далеч от твоя поглед
безразличен,
далеч от пепелта
в сърцето...,
далеч от любовта, която
стои като сираче
в тишината...
загубена,
сломена,
необичана....

Подгони вятърът листата
от разцъфналите рози
по улиците на скръбта
и ги разпръсна като сълзи на тъмата...
Ограбена е нежността
и някъде се мята
в мрежата на подлостта..
Отивам си
отвъд небето,
отвъд луната и звездите,
където даже ти не ще да ме намериш,
защото твоето сърце
изгуби пътя и компаса
и всичко е една забрава
с очи посърнали от мъка...
Сбогувам се с мечтите-
подгонени ята в полето
и търгвам без да те очаквам....
Разбираш ли...

Живка Юрукова



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. beata - Отново прекрасна поезия
16.01.2019 12:11
Благодаря ти ,Живка, за удоволствието да прочета толкова хубава поезия! Прекрасна, истинска, чувствена, неповторима! Браво! Радвам се, че има такива талантливи хора, които споделят с нас своята невероятна дарба! Ти си истинско бижу в света на поезията! Красива поезия!Още веднъж благодаря!
цитирай
2. proritsatel - И на мен ми хареса и ме развълнува....
16.01.2019 12:23
Поздрав, Живка! Продължавай да твориш такива хубави стихотворения!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yurukova
Категория: Изкуство
Прочетен: 259324
Постинги: 186
Коментари: 84
Гласове: 258
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930